MOTO Ústí nad Labem s.r.o.

FAQ

1. Máte všechno zboží skladem?

Ano, pokud je zboží na e-shopu označeno skladem.

Je to skutečný stav skladu na prodejně v Ústí nad Labem.

Pokud zboží momentálně není skladem, je objednáno u dodavatele a dnem naskladnění bývá zpravidla v pátek po 13. hodině. Stav můžete průběžně sledovat na e-shopu.

2. Kolik zaplatím za zboží?

Veškeré ceny zboží naleznete na e-shopu.

3. Jaká je cena dopravy a je možnost osobního odběru?

Ano, osobní odběr je možný na prodejně v Ústí nad Labem.

Ceny dopravy jsou:

  • PPL - 170 Kč (+ příplatek za atypický balík 99 Kč)
  • Česká pošta - od 191 Kč dle váhy a hodnoty balíku

4. Je možná platba kartou?

Ano, na prodejně v Ústí nad Labem lze platit platebními kartami.

5. Jak mohu reklamovat zboží?

Reklamované zboží můžete předat osobně v kamenné prodejně nebo zaslat na adresu společnosti, avšak s vyplněným reklamačním protokolem a kopií dokladu o koupi zboží.

Poté budete informováni o stavu reklamačního řízení.

Lhůta vyřízení reklamace je dle zákona do 30 dnů od převzetí zboží, snažíme se je však vyřešit v co nejkratším termínu.

U vyřizování reklamací se řídíme příslušným zákonem, viz. Reklamační řád na e-shopu.

6. Mohu si objednat zboží k vyzvednutí na burze?

Ano.

Objednávku zboží můžete poslat emailem nebo zadáte objednávku běžně přes e-shop a do poznámky napíšete, na které burze chcete zboží vyzvednout.

Objednávky zboží přijímáme nejdéle 2 pracovní dny před konanou burzou, tj. ve čtvrtek do 8:00 hod. Poté nemůžeme zaručit včasnou přípravu balíku na burzu.

Více informací naleznete zde.

7. Prodáváte i kompletní sady šroubů na motor pro konkrétní značku motocyklu?

Ano.

Na e-shopu si zvolíte určitou značku a typ motocyklu.

Z kompletních sad dále nabízíme sady těsnění, žárovek, ložisek, gufer a paprsků kol.

Nenašli jste odpověď mezi nejčastěji pokládanými dotazy?

Zašlete nám dotaz, rádi Váš dotaz zodpovíme.

+420 603 227 641